×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

این نظرسنجی صرفاً از خوانندگان «اقتصاد سبز» صورت می‌گیرد و به معنای نظرسنجی از مصرف‌کنندگان کل کشور نیست. در حالی نتایج هشتمین مرحله شمارش آرا اعلام می‌شود که در این ماه شاهد فاصله گرفتن برندهایی نظیر «میهن»، «گلها»، «سبزان»، «شیرین عسل» و «ایستک» در گروه‌‌های ۱۵ گانه هستیم و به نوعی می‌توان آنها را فاتح بلامنازع این گروه‌ها بنامیم، البته اگر حادثه غیرمترقبه‌ای رخ ندهد.
از سوی دیگر عبور «نان‌آوران» از «سحر» پس از چند ماه تلاش به نوبه خوداز رخدادهای قابل توجه این ماه به‌شمار می‌رود و البته دوئل‌های دیدنی «زر» و «تک» در گروه ماکارونی و «کاله» و «هراز» در گروه ماست و پنیر هم کماکان پابرجاست.

 

«یک و یک» صدرنشین ناظر جهش عالی «روژین»
«یک و یک» در حالی یکه و تنها در صدر جدول گروه تولیدکنندگان رب جاخوش کرده که شور و هیجان خاص در این گروه برپا شده است. «روژین» با جهش عالی خود، را به یکقدمی «آتا» رساند و «دلپذیر» هم با عبور از «گلنوش» خود را به رتبه چهارم رساند. «چین‌چین» هم با دو پله صعود پس از «گلنوش» که در رتبه پنجم جای گرفته در رتبه ششم جدول این گروه قرار گرفته است.

«دلپذیر» فاتح نبرد مثلث طلایی گروه سس
«دلپذیر» هم در حالی‌ کماکان صدرنشین بلامنازع گروه سس لقب گرفت که «دلوسه» را در یکقدمی‌اش در رتبه دوم می‌بیند و با فاصله کم «مهرام» تعقیب‌کننده صدرنشینان می‌باشد.
«بهروز»، «بیژن» و «یک و یک» هم با فاصله تعقیب کننده مثلث طلایی صدر جدول هستند.

«شیلتون» کماکان در صدر
«شیلتون» در حالی بر صدر جدول گروه تولیدکنندگان تن ماهی قرار گرفته که با فاصله تقریباً ثابت «جنوب»، «شیلانه»، «ماران» و «تحفه» را تعقیب کننده خود می‌بیند.
اگرچه فاصله «شیلتون» با «جنوب» چندان معنادار نیست، اما به نسبت این گروه از تحرک کمتری برخوردار است.

«هراز / آلیما» فعلاً برنده دوئل با همشهری قدرش
«هراز / آلیما» در حالی از رقیب قدرش «کاله» سبقت گرفته که شاید باورش سخت باشد، اما کماکان بالاتر از همشهری‌ معتبرش بر صدر جدول گروه پنیر قرار دارد و «پگاه» کهنه‌کار هم در رتبه سوم جاخوش کرده است.
«روزانه»، «رامک» و «صباح» هم با فاصله در رتبه‌های بعدی جدول جای گرفته‌اند.

«کاله» سکاندار بی‌چون و چرای گروه ماست
«کاله» که در گروه پنیر برخلاف تصور قافیه را به همشهری جاه‌طلبش واگذار کرده در گروه ماست به هیچ برندی اجازه عرض اندام نمی‌دهد و کماکان با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است.
«پگاه»، «چوپان» و «دامداران» هم با فاصله بسیار شاهد و ناظر رقابت این دو همشهری هستند.

«میهن» سلطان گروه بستنی
«میهن» به قدری مورد اقبال خوانندگان «اقتصاد سبز» قرار گرفته که شاید از همین حالا بتوان فاتح گروه بستنی بنامیم‌اش.
«دایتی»، «دومینو» و «کاله» هم با فاصله و ناامیدانه شاهد و ناظر قدرت‌نمایی «میهن» هستند.

«سن‌ایچ» صدرنشینی و دیگر هیچ
«سن ایچ» هم جزو مقتدرترین صدرنشینان این دوره نظرسنجی به‌شمار می‌رود که تنها «تکدانه» رقیب قدرش را تهدید کننده موقعیت‌اش می‌بیند.
«شادلی»، «سان‌استار»، «کاریز» و «ساندیس» هم با فاصله در رتبه‌های سوم تا ششم جدول قرار گرفته‌اند.

«ایستک» فاتح بی‌چون و چرای گروه ماءالشعیر
«ایستک» پس از «میهن» پرمخاطب‌ترین برند حاضر در نظرسنجی که آنقدر خوب رأی جمع‌آوری کرده که بتوان آن را از همین امروز فاتح گروه تولیدکنندگان ماءالشعیر بنامیم.
«جوجو»، «بهنوش»، «دلستر» و «شمس» با فاصله شاهد و ناظر قدرت‌نمایی «ایستک» هستند.

جایگاه «عالیس» در صدر عالیست
«عالیس» در حالی در صدر جدول گروه تولیدکنندگان دوغ قرار گرفته که «هراز» ول کن رقابت نیست و هرگونه حادثه را در روزهای پایانی نظرسنجی محتمل کرده است.
«پگاه»، «کاله» و «آبعلی» و «خوشگوار» هم در رتبه‌های سوم تا ششم جدول قرار گرفته‌اند.

«نان‌آوران» سرانجام به صدر رسید
«نان آوران» سرانجام پس از ماه‌ها تلاش توانست از سد رقیب کهنه‌کار و قدرش «سحر» عبور کند و به صدر جدول گروه تولیدکنندگان صنعت نان برسد.
«رضوی»، «تک نان»و «فرنان» هم در رتبه‌های بعدی شاهد و ناظر این دوئل دیدنی هستند.

«گلها» همچنان گل سرسبد تولیدکنندگان ادویه
«گلها» هم پس از «میهن» به‌گونه‌ای به جمع‌آوری امتیاز پرداخته و با فاصله بسیار در صدر جدول گروه قرار گرفته که شاید به‌راحتی از همین حالا بتوان آن را فاتح تولیدکنندگان انواع ادویه قلمداد کرد.
«سبزان»، «الیت» و «گلستان» هم با فاصله شاهد و ناظر قدرت‌نمایی «گلها» هستند.

«سبزان» فاتح مقتدر گروه سبزیجات خشک
هرچه «گلها» در گروه ادویه مورد اقبال قرار گرفته و مقتدرانه در صدر ایستاده «سبزان» به‌گونه‌ای خوب به جمع‌آوری امتیاز پرداخته که یک سر و گردن از همه رقبایش در گروه تولیدکنندگان سبزیجات خشک بالاتر ایستاده و «سبزان» را هم باید از همین حالا فاتح گروه سبزیجات خشک بنامیم.
«گلها»، «سبزینه» و «تروند» هم در رتبه‌های بعدی جدول این گروه قرار گرفته‌اند.

صدر جدول گروه ماکارونی به رنگ «زر»
«زر» که دو ماهی می‌شود از رقیب قدرتمندش «تک» پس از چندماه رقابت فشرده عبور کرده است چنان به‌خوبی به جمع‌آوری امتیاز می‌پردازد که گویا قصد پایین‌آمدن ندارد.
«مانا»، «مک» و «سمیرا» کماکان بدون تغییر در رتبه‌های بعدی جدول قرار دارند.

«شیرین عسل» صدرنشین بی‌چون و چرا
«شیرین عسل» در حالی صدر جدول گروه تولیدکنندگان شیرینی و شکلات را مال خود کرده است که «فرمند» هرچند با فاصله، اما دو دستی به رتبه دوم چسبیده است.
«مینو» کهنه‌کار که چند هفته‌‌ای است به خود آمده در ادامه روند صعودی خود با عبور از «باراکا» و «نادری» خود را به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسانده است.

«نوین زعفران» در صدر
«نوین زعفران» در حالی در صدر جدول گروه تولیدکنندگان طلای سرخ جای گرفته که «سحرخیز» بزرگ و معتبر کماکان در شوک جهش خیره کننده ماه گذشته «نوین زعفران» قرار دارد و به رغم جمع‌آوری آرای خوب در این ماه هنوز هم با فاصله در رتبه دوم گروه قرار گرفته است.
«بهرامن»، «قائنات» و «گلستان» و «شاهسوند» با فاصله در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false