×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: تلاش متخصصان و کارشناسان ایرانی روز گذشته با تولید موفقیت آمیز اولین نمونه «اسلب» در واحد فولادسازی سپیددشت به بار نشست و طی ماه‌های آینده این محصول به بازارهای داخلی و خارجی عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، اولین اسلب تولید شده در روز گذشته با ضخامت ۲۰۰ میلی متر و عرض ۱۳۰ سانتی متر با ماشین ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد سپیددشت، توسط نیروهای توانمند و متعهد ایرانی و بدون حضور کارشناسان خارجی و صرفا با تکیه بر توان و دانش فنی بومی تولید شد.
بنابه این گزارش تکنولوژی تولید اسلب در واحد مذکور، توسط شرکت “MME” طراحی و تامین و توسط شرکت فولاد پایا اجرایی شده است.
شرکت فولاد سپیددشت توانایی تولید سالیانه ۸۰۰ هزار تن اسلب با عرض‌های مختلف ۸۰ تا ۱۳۰ سانتیمتر در دو ضخامت ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیمتری و قابلیت افزایش ظرفیت تولید تا یک میلیون تن اسلب در سال را نیز دارد.
با تکمیل شدن واحد فولادسازی سپیددشت، اشتغالزایی این طرح ۷۰۰ نفر بطور مستقیم و ۳۵۰۰ نفر نیز بطور غیرمستقیم خواهد بود.
شایان ذکر است واحد احیاء مستقیم این شرکت که تولید کننده آهن اسفنجی می‌باشد سال ۱۳۹۵ افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است و از این محصول برای تولید اسلب در واحد فولادسازی استفاده خواهد شد.
همچنین با راه اندازی این واحد اسلب، شرکت فولاد سپیددشت نخستین طرح از طرح‌های هفتگانه فولادی است که بعد از سالها تلاش طی یکی دو سال گذشته باهم‌افزایی و تلاش همه جانبه سازمان ایمیدرو، مدیریت راهبردی شرکت ملی فولاد ایران، مشاور و پیمانکاران، مشکلات پیش روی این واحد مرتفع و به بهره‌برداری رسیده و درحال حاضر هر دو فاز آن تکمیل شده است و محصول تولیدی آن اسلب می باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false