×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

از تهدیدی به‌نام نظارت تا یک بام و دوهوای سیاستگذاری عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که در آن سردبیر در دو قسمت جداگانه با عناوین «تهدید شیرازه یک صنعت با چماق نظارت» و «یک بام و دوهوای سیاستگذاری در صنعت نان» به تحلیل صنعت شیرینی و شکلات و نان پرداخته است.
بخش دوم گزارش تحلیلی میدانی «ایران اگروفود» کاری از گروه گزارش «اقتصادسبز» به قلم توانای یحیی امیری به رشته تحریر درآمده که نویسنده گزارش به شکل تصویرگر این نمایشگاه خوانندگان را به بازدید برده است.
گفت‌وگو با علی سالک نجات، بنیانگذار «آناتا» با عنوان «بسترهای حذف ارز ترجیحی فراهم نبود»، گفت‌وگو با حیدر توکلی بنیانگذار «آی سودا» با عنوان «۶ مانع تولید و صادرات در صنعت شیرینی و شکلات» و گفت‌وگوی مفصل با امیررضا ثابت‌پی، مدیرعامل گروه صنایع غذایی «نامی‌نو» با تیتر «سرمایه در گردش پاشنه آشیل واحدهای تولیدی» سه مصاحبه خواندنی این شماره «اقتصادسبز» به‌شمار می‌رود.
تلخکامی‌های صنعتی شیرین، ثانیه‌های طلایی رسانه ملی و تبلیغات کم اثر شرکت‌های صنایع غذایی، تأثیر ویتامین B12 ، امگا ۳ و فولات در درمان کبد چرب، در کنار بخش‌های ثابتی نظیر کشاورزی پست مدرن، فناوری‌های نوین بسته‌بندی، اپلیکیشن‌های کشاورزی و صنایع غذایی و دنیای نمایشگاه‌ها در مجموع نشریه متنوع و خواندنی را در دسترس خوانندگان قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت اشتراک و مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false