×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در بخشی از سرمقاله این شماره ماهنامه که با عنوان «تابوشکنی تاریخی سازمان دامپزشکی؛ اعتماد به تشکل‌ها» به چاپ رسیده می‌خوانیم که «در شرایطی که عملاً خصوصی‌سازی در کشور به آرمان‌هایش دست نیافته است رئیس یک سازمان نظارتی برخلاف اسلاف خود با اشراف کامل بر مشتقات تولید و اهمیت تشکل‌ها، بخشی از وظایف نظارتی سازمان مطبوع‌اش را به تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها واگذار می‌کند تا تفاوت نگاه خود به نسبت اغلب همکارانش در ارگان‌های دولتی را به رخ بکشد…»
گزارش خواندنی گروه گزارش «اقتصادسبز» به قلم توانای یحیی امیری در مورد انار با عنوان «عقل حیران شود از خوشه زرین عنب ، فهم عاجز شود از حقه یاقوت انار» از جمله مطالب خواندنی این شماره نشریه «اقتصادسبز» است.

مطلب «آزادسازی آرد و نان در مسیری اشتباه» عنوان دیگر گزارش این شماره است که در گفت‌وگو با فعالان این صنعت به واکاوی آخرین وضعیت صنعت آرد و نان کشور پرداخته است. گفت‌وگو با پیمان فروهر، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی نیز از جمله گزارش‌های خواندنی این شماره مجله است. ویتامینه‌ کردن بدن، گام اول مبارزه با آلودی هوا عنوان دیگر مطلب خواندنی این شماره نوشین جمشیدی کارشناس تغذیه و رژیم‌ درمانگر است که در آن به بررسی نقش مصرف ویتامین‌ها در کاهش خطرات آلودگی هوا پرداخته است.
«همه چیز درباره چیز» عنوان دیگر گزارش مجله است که در آن مریم حق‌بیان به تاریخچه پیدایش و تولید پنیر در جهان و معرفی انواع آن پرداخته شده است.
سایه سنگین دولت بر سر صنعت غذایی، تحویل فناورانه در صنعت بسته‌بندی احترام به حقوق مصرف‌کننده، اخبار جهادکشاورزی، بررسی موانع دولتی در کسب و کارهای بخش کشاورزی، گفت‌وگو با امیر یوسفی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، بررسی وضعیت صادرات خشکبار در مجلس، گفت‌وگو با اسماعیل نصیری‌نژاد، عضو انجمن گیاهان دارویی، در کنار بخش‌های ثابتی نظیر اخبار نمایشگاه‌ها، اپلیکیشن‌هایی کشاورزی و صنایع غذایی، اخبار پست مدرن، اخبار برندها و… مجموعه متنوعی را در دسترس خوانندگان قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم نشریه «اقتصادسبز» می‌توانند با شماره ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false