×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با توجه به ضرورت وجود هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان حفظ نباتات که دارای پیشینه طولانی و وظایف حاکمیتی و تخصصی فراوانی است وجود هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در داخل سازمان به شدت احساس می شد. لذا با پیگیری‌های صورت گرفته طی احکام جداگانه‌ای که از سوی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی صادر شد، آقایان رضا مروتی، مهدی قائمیان، محمد صادق همایونی، پویا نجفی و علی‌اصغر محمدی برای مدت سه سال به عنوان اعضاء هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان حفظ نباتات منصوب شدند.
دکتر محمد رضا درگاهی رییس سازمان حفظ نباتات در جلسه شورای مدیران و در مراسم اعطاء احکام صادره به اعضاء این هیأت طی سخنانی گفت: تشکیل این هیأت با توجه به تخصصی بودن و وظایف حاکمیتی این سازمان به‌عنوان یک پشتوانه محکم برای انجام مأموریت‌های سازمان با در نظر گرفتن حفظ کرامت همکاران و کارکنان سازمان خواهد بود.
دکتر درگاهی با اشاره بر ضرورت شفاف‌سازی و ارایه سریع و مناسب خدمات و الکترونیکی کردن فرآیندها تأکید ویژه نمود و گفت استفاده از قابلیت‌های دولت الکترونیک و اینترنتی کردن فرایند‌ها در دستور کار سازمان حفظ نباتات قرار دارد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد به حداقل رسیدن مراجعات حضوری به سازمان خواهیم بود.
در این جلسه آقای مهندس مرادی مدیر‌کل رسیدگی به تخلفات اداری وزارتخانه نیز که در جلسه حضور داشت طی سخنانی کوتاه گفت: وزارت جهاد کشاورزی در بین کلیه وزارتخانه‌ها در بحث میزان تخلفات اداری، شاخص بسیار مطلوبی دارد که این مقدار بسیار پایین‌تر از متوسط شاخص دستگاه‌های دولتی است. وی با اشاره به اینکه ممکن است گاهی به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات همکاران دچار خطا و اشتباه شوند بر ضرورت آموزش در فرآیند‌ها تأکید ویژه نمود.
در این جلسه حجت‌الاسلام دکتر بیت‌الهی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز با اشاره به این نکته که معیار همه ما در قضاوت‌ها و تشخیص‌ها باید سیره حضرت امیر المومنین علی (ع) باشد‌، به اعضاء منتخب هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان توصیه کرد که این عزیزان باید برای جلوگیری از نشر و گسترش تخلفات اداری باید اولا عملکرد و کردار و رفتار اداری خودشان را مطابق با قوانین و مقررات موجود بیش از پیش تطبیق داده و ثانیاً حفظ کرامت همه همکاران را به‌عنوان وظیفه دینی و شرعی خویش دانسته و در تصمیمات به این موضوع توجه ویژه داشته باشند چرا که فلسفه ایجاد این هیأت در سازمان همین است که بسیاری از مسائل در داخل بدنه سازمان قابل رسیدگی و حل و فصل است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false