×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا :شرکت Pöttinger از تولیدکنندگان بزرگ انواع تجهیزات کشاورزی به تازگی دامنه تولید دریل‌های پنوماتیک خود را که به نوعی دریل بذری قیفی محسوب می‌شود، گسترش داده و توانسته در این زمینه به پیشرفت‌های چشمگیری نیز دست پیدا کند.

این دریل‌های بذرکاری‌ها با عرض کاری ۴ و ۵ متر با یک نسخه تاشو ۶ متری به همراه قیف جلویی به یکدیگر متصل خواهند شد. این شرکت تولیدکننده ادعا می‌کند که این تولید خود در سه زمینه ویژه‌‌ای دارای مزیت‌هایی همچون قابلیت اطمینان از عملکرد مداوم، حتی در سخت ترین شرایط، در روزهای طولانی در اراضی؛ مرکز ثقل دستگاه بسیار نزدیک به محور عقب تراکتور به دلیل طراحی کوتاه و جمع و جور تراش برقی و ریل کولتر؛ طراحی مجدد قیف جلو با یک پوشش تمام قد برای پر کردن بهینه با ظرفیت کنونی ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر در نسخه مخزن بزرگ، است.

قیف جلویی که به تازگی ساخته شده است امکان انتقال سرعت جریان بیشتر دانه را به ریل کولتر فراهم می‌کند. قیف جلو با ظرفیت یک هزار و ۷۰۰ لیتر یا ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر در دسترس بوده و اکنون به یک پوشش تمام قد و هوابند تعبیه شده است. در طول توسعه تاکید ویژه ‌ای بر جابجایی و دسترسی در حین پر کردن و کالیبراسیون شده است. یک پلتفرم سرویس با دو پله، دید بهتری را در حین پر کردن قیف فراهم می‌کند. هنگام انتخاب قیف جلو، انتخاب واحد اندازه گیری تک استاندارد یا سیستم اندازه‌گیری دوگانه وجود دارد. همچنین اندازه‌گیری تک شاخه‌ای امکان قرار دادن نه تنها بذر، بلکه کود، محصول همراه، میکروگرانول یا نوع دیگری از بذر را در شکاف بذر، در یک مرحله امکان‌پذیر می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false