×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: قائم مقام وزیر جهادکشاورزی گفت: روزانه ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله با نرخ مصوب در حال توزیع است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهادکشاورزی گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته روزانه ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در میادین میوه و تره بار، میدان بهمن و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود. همچنین در خرده فروشی در قالب طرح کاسبان امین طی روز‌های اخیر این اتفاق افتاده است.
به گفته او، واردات گوشت قرمز تا رسیدن قیمت به تعادل واقعی ادامه می‌یابد. البته موضوع واردات در کنار برنامه اصلی وزارت جهاد به منظور تقویت تولید و کاهش قیمت گوشت داخل دنبال می‌شود.
پیمان پاک ادامه داد: هم اکنون توزیع گوشت وارداتی در استان تهران، قم، البرز و مشهد در حال انجام است و با توافق صورت گرفته با استاندار یزد از هفته بعد توزیع انجام می‌شود. همچنین در نظر داریم که استان اصفهان اضافه کنیم. هرچند رویکرد اصلی شهر تهران است چراکه با اشباع گوشت در این استان و مازاد در سایر استان ها، قیمت به تعادل می‌رسد.
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی افزود: هم اکنون واردات گوشت گوسفندی از کشور‌های استرالیا، رومانی، روسیه، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان و کنیا و گوساله از برزیل، اروپای شرقی و روسیه در حال انجام است.
او با بیان اینکه کمبودی در عرضه گوشت تنظیم بازار نداریم، گفت: روزانه ۱۵۰ تا ۱۷۰ تن گوشت گرم گوسفندی و مابقی گوساله توزیع می‌شود و گوشت‌های تنظیم بازار همیشه قابل دسترس است و هیچ کمبودی در توزیع وجود ندارد. / باشگاه خبرنگاران جوان

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false