×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از اجرای طرح حمایت از چایکاران داخلی و کارخانجات چای شمال کشور خبر داد.

میثم جاهدی، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص گفت: پیرو برنامه وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از چای‌کاران داخلی و کارخانجات چای شمال، طی دو ماه اخیر جلسات متعددی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، قائم‌مقام وزیر در امور تجارت، معاونین توسعه بازرگانی و امور باغبانی، سازمان چای، سندیکای کارخانجات چای شمال، اتحادیه تولید کنندگان، بازرگانان و صنایع بسته‌بندی چای کشور، اتحادیه چای و دفتر خدمات بازرگانی به عنوان متولی ثبت سفارشات چای برگزار شده است.
وی افزود: با توجه به مسایل مطرح شده در این جلسات به صورت فنی، نتیجه بر آن شد که سندیکای چای شمال و سازمان چای، میزان دقیق تناژ درجه‌بندی و قیمت پیشنهادی خود را به اتحادیه چای اعلام کنند.
جاهدی خاطرنشان کرد: نظر معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تنظیم بازار کالاهای اساسی بر حضور اتحادیه چای و اعضای آن زیر نظر اتحادیه مذکور در موضوع خرید چای داخلی، جهت برندسازی و همچنین شفافیت و نظارت اتحادیه چای در فرآیند عرضه چای داخلی و یا صادرات آن می‌باشد که تاکید بر این موضوع مکررا انجام شده است.
وی افزود: همزمان با نظر وزیر جهاد کشاورزی بر حمایت فوری از خریداران چای داخلی و ارائه مشوق‌های نظیر اعطای مجوز، ثبت سفارش به میزان دو برابر خرید داخلی بوده که با دستور ایشان به معاونت توسعه بازرگانی، این مهم در حال اجرایی شدن است.
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: از سندیکای چای شمال انتظار می‌رود با اعلام فوری تناژ و قیمت‌های مدنظر آن سندیکا، در جهت اصلاح ساختار خرید و فرایند بازرگانی و فروش تولیدات داخلی، اقدام عاجل صورت گیرد.
به گفته وی، اتحادیه چای نیز همان‌گونه که اعلام آمادگی کرده بود، با مشارکت فوری در این مهم، ضمن انجام وظیفه اجتماعی در حمایت از چایکاران داخلی بر امور تولید، بسته‌بندی، برندسازی، فروش داخلی و صادرات چای داخلی، نظارت موثر داشته باشد. / پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد‌کشاورزی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false