×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا:شرکت «پپسی» با بازاریابی یکی از نوشیدنی‌‌های انرژی‌‌‌زا جدید خود پس از حکم دادگاه فدرال ایالات متحده آمریکا که Purchase، شرکت مستقر در نیویورک باید استفاده از نام Mtn Dew Rise Energy را متوقف کند، با مشکل مواجه شده است.

لورنا شوفیلد، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده امریکا در ناحیه جنوبی نیویورک، اخیرا تصمیم گرفت که کمپانی «پپسی» نباید از علامت اعتراض شده در بازار در رابطه با تبلیغ، فروش یا توزیع تک استفاده کند یا آن را نمایش دهد. این شکایت در اوایل سال جاری میلادی توسط Rise Brewing Co، که نوشیدنی‌های آماده، کنسرو شده قهوه و چای را می‌‌فروشد و با نام Rise به بازار عرضه و به فروش می‌ رساند، ثبت شد. هریک از قوطی‌ها برند Rise را با حروف بزرگ قرمز در برابر پس‌زمینه‌ای روشن در یک سوم بالای قوطی نشان می‌ دهند.

بر اساس اطلاعات پیشینه، Rise Brewing با نمایندگان تیم نوآوری «پپسی» ملاقات کرد تا در مورد یک فرصت مشارکت بالقوه در سال ۲۰۱۷ میلادی گفت‌وگو کند. در سال‌‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی نیز مذاکراتی صورت گرفت، اما هیچ توافقی حاصل نشد. سپس در مارس ۲۰۲۱ میلادی، «پپسی» نام تجاری Mtn Dew Rise Energy را معرفی کرد که بخش Rise از لوگو را با حروف بزرگ و رنگی روشن در مقابل پس‌زمینه‌ای روشن در یک سوم بالای قوطی نشان داد. رایز بروینگ متعاقبا در ماه ژوئن از «پپسی» به دلیل نقض علامت تجاری شکایت کرد. قاضی شوفیلد در صدور حکم خود گفت که Rise Brewing شواهد معتبری ارائه کرده که نشان می‌‌دهد با یک تهدید وجودی ناشی از نقض «پپسی» مواجه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false