×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور امروز در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش خبرنگار ما، امروز پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور در بوستان گفت‌وگو آغاز به‌کار کرد و تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت. در این همایش که تولیدکنندگان خوراک دام و طیور، کارخانجات و واحدهای صنفی حضور دارند، این واحدها دستاوردهای خودشان را در غرفه‌هایی که وجود دارد ارایه می‌دهند.
در حاشیه این نمایشگاه، همایش خوراک دام و طیور امروز با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی و تعدادی از کارشناسان برگزار شد.
در این همایش تأکید شد که ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمت تمام‌شده محصولات پروتئینی مربوط به خوراک دام است و کارخانه‌های خوراک دام کشور با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند.
بر اساس آمار ۹۷ حدود ۱۰ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تن خوارک دام و طیور در کشور تولید می‌شود که برای تأمین نیاز داخل کافی نیست. پیش‌بینی شده است که تا سال ۱۴۱۰، ۱۵۰ واحد تولیدی به ظرفیت تولید خوراک دام و طیور کشور اضافه شود که به سطح تولید خوراک دام طیور ۷ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تن اضافه خواهد کرد. / فارس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false