×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 

نود و سومین شماره «اقتصاد سبز» ویژه فروردین ۹۸ با ده‌ها تحلیل، گزارش و گفت‌وگوی متنوع منتشر شد.
به گزارش خبرنگار صنعت غذا سرمقاله این شماره که با عنوان «حدیث هفتاد من اقتصاد در سال ۹۷» منتشر شده به بررسی وقایع اقتصاد در سال ۱۳۹۷ و مصائب تولید در بخش‌های مختلف پرداخته است.
صنعت غذا در محاصره ۲۷ ارگان دولتی، مارپیچ سخت صادرات و پرچم برافراشته صنعت غذا در اتاق بازرگانی، از جمله اهم مطالب این شماره «اقتصاد سبز» است.
شیرینی پزی خانگی محور گزارش اصلی این شماره نشریه است که به مثابه همیشه به قلم توانای یحیی امیری نویسنده با تجربه مطبوعات به رشته تحریر درآمده و در کنار گزارش میدانی بازار داغ شیرینی‌فروشی‌های معروف شهر در آستانه عید نوروز به قلم اعظم صفایی در عمل حال و هوای نوروزی به این شماره نشریه بخشیده است.
گفتارها و نوشتارهایی از مرتضی سلطانی، مظفر عبدا…، محمد ابراهیم قدس، علی موحد، علیرضا مروت‌پور، احمد فتح‌اللهی، حسن فروزان‌فرد، علیرضا مطلبی، دکتر مهدی کریمی تفرشی، همایون نبئی، شهاب فتح‌اللهی و… در عمل نشریه‌ای جامع در دسترس علاقه‌مندان صنعت غذا قرار داده است.
دو میزگرد تخصصی با اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع کنسانتره و آبمیوه با عنوان «شیرینی گس شده تولید آبمیوه» و میزگرد با اعضای هیأت مدیره انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی با عنوان «واردات مواد اولیه غذایی پشت دیوار بلند ضوابط غیر اصولی» از جمله بخش‌های جاذب و ویژه اقتصاد سبز است که در کنار بخش‌های ثابتی نظیر پست مدرن، اپلیکیشن‌های صنایع غذایی و کشاورزی و دنیای نمایشگاه به چاپ رسیده است.
بخش جدیدی با عنوان اینستاگردی با صنعت غذا که به صفحات اینستاگرام شرکت‌های صنعت غذا سرک می‌کشد هم از جمله قسمت‌های دیگر نشریه است که در کنار بخش هنرمندان و صنعت غذا که به تازگی راه افتاده و این شماره به گفت‌وگو با فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون اختصاص یافته در عمل نشریه‌ای متنوع را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false