×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: گروه صنعتی نجاتی- آناتا که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرینی و شکلات در ایران و خاورمیانه به شمار می‌رود در سال ۱۴۰۰ مدال افتخار صادرات دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی این گروه، این مجموعه در طول بیش از۸۰ سال حیات پربار خود، یکی از پیشتازان عرضه محصولات جدید و متنوع با استانداردهای جهانی و صادرات محور بوده و توانسته در توسعه این صنعت و ایجاد فضای رقابتی در کشور نقش بسزایی ایفا نماید و با اشتغال‌زایی برای بیش از ۳,۴۰۰ نفر سهم ارزشمندی در توسعه اشتغال و رشد اقتصادی داشته باشد. تولید بیش از ۳۵۰ نوع شکلات، بیسکویت، تافی، آبنبات، ‌ویفر، کیک، ‌اسنک، ‌آدامس، کراکر و کوکی و تنوع بیش از یک هزار نوع بسته‌بندی با استفاده از تکنولو‍‍ژی‌های روز دنیا و با کیفیتی ممتاز و جهانی، ‌عواملی بوده‌اند که باعث شده این مجموعه علاوه بر کسب درصد بالایی از سهم بازار داخلی، با دائر نمودن ۳ شعبه صادراتی، محصولات خود را به بیش از ۶۰ کشور جهان در اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا صادر نماید.

در این راستا، ‌کسب ۱۰ بار مقام صادرکننده نمونه ملی، ۱۴ بار واحد نمونه استاندارد ملی و استانی، احراز عناوین متعدد دیگر از جمله واحد نمونه صنعتی، کارآفرین برتر کشور و واحد نمونه تولیدی، ومدال افتخار صادرات سال۱۴۰۰همه و همه نشان از جایگاه بالا و ارزشمند این مجموعه در صنعت شیرینی و شکلات دارد.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false