×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

جمعه ۲۷ خردادماه زنگ آغاز به‌کار بیست‌ونهمین نمایشگاه ایران اگروفود در حالی به صدا درآمد که ساعاتی پیش از مراسم گشایش رسمی نمایشگاه در خیابان‌های اطراف محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعان باشمار بسیار (بیش‌تر از همیشه) وانت‌های حاوی تاج گل‌های اهدایی به غرفه‌داران مواجه ‌شدند.
استقبال پرشوری که پس از ۳ سال نوید بازگشت اقتدار به صنعت نمایشگاهی کشور را می‌دهد که بی‌شک «ایران اگروفود» باعث و بانی‌اش شده است.
سالن‌های مملو از جمعیت به همراه غرفه‌های زیبا بر چشم‌نوازی و جذابیت نمایشگاه افزوده است.
استقبال پرشور بازدیدکنندگان و حضور چهره‌های صاحب‌نام صنعت غذا نظیر بهروز فروتن، علیرضا مروت‌پور و تنی چند از چهره‌های به‌نام تشکلی صنعت غذا حکایت از اهمیت این رویداد تخصصی برای اهالی صنعت غذا و مصرف‌کنندگان دارد، اما یک نقطه تاریک که حداقل در روز نخست و مراسم افتتاحیه بر تمام این ویژگی‌های مثبت نمایشگاه سایه انداخته بود حضور نیافتن هیچ مدیری از وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گشایش این نمایشگاه مهم بود.

غیبت وزرای جهادکشاورزی، صمت و بهداشت و درمان و حتی رئیس سازمان ملی استاندارد و یا معاونانشان از نکات منفی قابل توجه در روز نخست بود، چرا که این نمایشگاه به خوبی جایگاه استراتژیک صنعت غذا در اقتصاد را به منصه نمایش گذاشته است و بی‌توجهی مدیران دولتی به نوبه خود بسیار قابل تأمل است. از سوی دیگر توصیه‌ای به غرفه‌داران و علاقه‌مندان به برندهای صنایع غذایی داریم و آن این‌که در نحوه ادای احترام به همکاران و یا تکریم برندهای صنایع غذایی از عادت ارسال تاج گل که امسال به واقع از حد خارج شده بود، خودداری کنند.
در این‌که مهربانی و قدردانی امری پسندیده است شبهه‌ای وجود ندارد، اما ورود تجملات و ارسال گل‌های آنچنانی چندمیلیونی که در غرفه‌ها به نمایش گذاشته شده بسیار قابل تأمل است، به‌طوری که در برخی قسمت‌های یکی دو سالن نمایشگاه بی‌شباهت به نمایشگاه گل و گیاه نشده بود.!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false