×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اقتصادسبز آنلاین: «برزگر» شماره ۱۱۵۱ ویژه بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با شکل و شمایلی جدید و به‌صورت تمام رنگی با کاغذ گلاسه منتشر شد.

«از مراسم تجلیل نمونه‌ها تا تبلور رونق کشاورزی در نمایشگاه» عنوان سرمقاله این شماره «برزگر» است که به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده و به تحلیل دو واقعه مهم بخش کشاورزی یعنی سی و چهارمین دوره مراسم تجلیل از نمونه‌‌های ملی کشاورزی که با حضور رییس جمهوری برگزار شد و هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران پرداخته است.
جامه‌ای نو بر تن «برزگر» عنوان سخن ماه این نشریه به قلم مدیر تحریریه «برزگر» است که به بررسی آخرین وضعیت نشریات مکتوب و تخصصی پرداخته که در بخشی از آن می‌خوانیم: «با توجه به جایگاه در خور بخش کشاورزی و از سوی دیگر قدمت نشریه «برزگر» درصدد آن برآمدیم تا جامه‌ای نوبرتن نشریه بپوشانیم تا با تغییر نوع چاپ، کاغذ، صفحه‌آرایی و… بتوانیم «برزگر» را در شأن کشاورزان و فعالان با ظرفیت بخش کشاورزی منتشر نماییم و…»
«نسل جدید نهاده‌ها رو نقش بخش تولید در کشاورزی» عنوان گفت‌وگو با مهندس سید مهدی حسینی یزدی، رییس انجمن واردکنندگان سم و کود ایران است که به تشریح چگونگی تأمین انواع نهاده‌ها و مشکلات پیش‌رو پرداخته است.
از همکاری گمرک تا ظن بیش‌اظهاری و کم توجهی به تأمین محصولات بیولوژیک، افزایش راندمان ۳۵ درصدی تولید با زنبورهای مخملی، ساخت تراکتور به اندازه کف دست، رونمایی از قدرتمندترین ماشین کشاورزی جهان،‌ رشد ۱۸٫۳ درصدی توسعه آبیاری قطره‌ای در جهان و گرمایش زمین بلای جان کشاورزان استرالیا شد عناوین اهم مطالب این شماره نشریه است. تداوم انتشار پاورقی‌ «برزگر» بر گرفته از کتاب فلاحت نامه، برزگر در گذر تاریخ، اخبار برندها و اپلیکیشن‌های کشاورزی در کنار ده‌ها مطلب خواندنی دیگر در مجموع نشریه‌ای خواندنی را در دسترسی خوانندگان قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه و منظم «برزگر» می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false