×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: یکی از شرکت‌های بزرگ تولید انواع مواد غذایی و خوراکی در جهان برای نخستین‌بار برای بسته‌بندی محصولات خود از گیاهان وحشی استفاده کرده که هم بسیار سبک بوده و هم کاملاً طبیعی و سالم است.

این گیاهان وحشی را از کف اقیانوس و دریاها استخراج می‌کنند که طی فرآیندی در ازمایشگاه‌های مجهز خود تبدیل به مواد نگهدارنده قوی می‌کنند. این مواد نگهدارنده در تولید انواع قوطی و جعبه‌های خاص بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: بسته‌بندی صنعتی ارزش آفرین، اما مهجور از حمایت دولتی

از دیگر مزیت‌های این نوع بسته‌بندی آن است که کاملا سازگار با محیط زیست داشته و در طولانی مدت در محیط جذب می‌شوند. همچنین این نوع بسته‌بندی‌ها به گونه ای طراحی می‌شوند که می‌توان آن‌ها را بازیافت کرده و مجددا استفاده کرد. همچنین برای بسته‌بندی این مواد غذایی قاشق و چنگال‌های گیاهی را نیز با ترکیب گیاهان وحشی تولید کرده‌اند که این قاشق‌ها برای استفاده کودکان بسیار توصیه شده و مفید خواهد بود.
همچنین این قاشق و چنگال‌ها میزان سردی و گرمی مواد غذایی را با روشن و تیره شدن به نمایش درمی آورند که مصرف کننده به راحتی متوجه می‌شود زمان استفاده از آن غذا چه موقع است. از این رو کاربرد آن برای کودکان بسیار مفید بوده و هیچ گونه آلاینده و مواد زائدی که برای بدن مصرف کننده مضر باشد را انتقال نمی‌دهد. این گیاهان وحشی به‌راحتی در اقیانوس‌ها و دریاها یافت می‌شوند و استخراج آن‌ها اصلا کار پیچیده و سختی نیست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false