×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: هزار صد و چهل و هشتمین شماره نشریه «برزگر» منتشر شد.

روزهای سخت محمود حجتی عنوان سرمقاله این شماره «برزگر» به قلم مهندس محمدرضا جمشیدی است که در بخشی از آن آمده است:
این‌که مجموعه وزارت جهادکشاورزی سازوبرگ تنظیم بازار داشته یا خیر و این‌که تا چه حد اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به مقوله واردات کالاهای اساسی و ناتوانی در مدیریت شاخه‌های مختلف درگیر در بدنه جهادکشاورزی باعث به‌وجود آمدن فضای فعلی شده، مجموعه پرسش‌هایی است که باعث شده تا حجتی در طول ۴ دولتی که در آن حضور داشته تاکنون چنین روزهایی را به خود ندیده باشد.
چالش‌های محمود حجتی در دولت دوازدهم عنوان گزارش تحلیلی این شماره ماهنامه برزگر است که در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس از چالش‌های مدیریتی بخش کشاورزی سخن به میان آمده است.
ارزش ۴۳۰ میلیارد دلاری بازار شیلات تا سال ۲۰۲۶ عنوان دیگر گزارش این نشریه وزین است که از نظر خوانندگان می‌گذرد. اخبار برندها‌، برزگر در گذر تاریخ، فلاحت‌نامه، اپلیکیشن‌های کشاورزی، حذف ۱٫۵ میلیون کیلومتر مربع زمین تا سال ۲۰۵۰، تکثیر و پرورش ماهیان دریایی با تأکید برگونه میش‌ماهی، مصاحبه با مدیرعامل شرکت زرافشان، نگاهی کوتاه به وضعیت سویاهای تراریخته جهان، بررسی اثرات پساب‌های صنعتی تصفیه نشده بر اکوسیستم‌های آبی و آبزیان، نگاه سرد مسؤولان جهاد به مشکل ریزش میوه سیب، پست مدرن، اما و اگرهای راه‌اندازی سامانه نهاده‌های کشاورزی و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «برزگر» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false