×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: دبیر کانون مرغداران گوشتی گفت: با توجه به جایگزینی مرغ در سبد خانوار، جوجه ریزی ماهانه ۱۳۰ میلیون قطعه در واحدهای مرغداری جوابگوی نیاز کشور است.

پرویز فروغی، دبیر کانون مرغداران گوشتی از کاهش قیمت مرغ زنده خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ، قیمت هرکیلو مرغ زنده ۲ تا ۳ هزارتومان کاهش یافته است.
به گفته او، مسئولان برای تنظیم بازار مرغ به شکل سینوسی عمل می کنند به طوریکه در مقطع کاهش عرضه مرغ، تمهیدات مصنوعی برای ثبات قیمت ایجاد می کنند، درحالیکه در مقطعی که مرغدار زیان می کند تصمیماتی اتخاذ نمی کنند. اما به عنوان نماینده مرغداران انتظار داریم که زیرساخت های تولید فراهم شود به طوریکه ذرت و کنجاله سویا با نرخ مصوب بدست مرغداران برسد تا نوسانی در بازار ایجاد نشود.
فروغی قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده را ۵۵ تا ۵۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با توجه به هزینه‌های تولید، نرخ منطقی هرکیلو مرغ زنده برای مرغدار ۶۰ هزارتومان است.
دبیرکل کانون مرغداران گوشتی ادامه داد: هم اکنون هر کیلو مرغ گرم با نرخ ۷۲ تا ۷۳ هزارتومان باید بدست مصرف کننده برسد و عرضه با نرخ های ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتومان ارتباطی به مرغدار ندارد.
او گفت: با توجه به نوسان قیمت گوشت قرمز و جایگزینی مرغ در سبد خانوار، جوجه ریزی ماهانه ۱۳۰ میلیون قطعه جوابگوی نیاز کشور است. / باشگاه خبرنگاران جوان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false