×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا:کوینسی، مدیرعامل کمپانی «کوکاکولا» گفت که این شرکت از مقیاس جهانی و مشارکت‌های بلند‌مدت خود برای حل مشکلات در زنجیره تامین خود استفاده می کند.

اگرچه ممکن است کمبودها تا سال آینده ادامه داشته باشد، اما احتمالا با بهبود وضعیت در طول زمان از اهمیت آن کاسته خواهد شد. با تمام این اوصاف پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۲ میلادی این کمپانی بزرگ شاهد کمبود محصولات پراکنده خود در بخش عرضه شود.

این کمپانی اعلام کرده است که مواردی مانند کمبود نیروی کار، افزایش هزینه گاز در اروپا و کارخانه پلاستیک در برزیل را که در آتش سوخت، همگی دلایلی هستند که به شدت در کاهش حجم تولیدات تأثیر گذاشته و تأثیرات آن در سال آینده میلادی نمایان خواهد شد. در واقع می توان گفت که مانند سایر شرکت‌های موادغذایی و نوشیدنی، «کوکاکولا» نیز با مشکلات زنجیره تامین و هزینه‌‌های بالاتر کالا مواجه است که منجر به برخی کمبودها شده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که «کوکاکولا» این روزها چیزی شبیه به زلزله را تجربه می‌کند، به گونه‌ای که امواج ضربه‌ای را در اندازه و فشارهای مختلفی دریافت می‌کند که برخی اوقات شدید بوده و در بعضی از مواقع نیز کاهش می‌یابند.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false