×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: شماره ۱۱۴۲ نشریه «برزگر» قدیمی‌ترین نشریه کشاورزی و دامپروری کشور ویژه فروردین و اردیبهشت ۹۸ با محوریت بررسی موانع توسعه کشت گلخانه‌ای در کشور منتشر شد.
سرمقاله این شماره که به قلم سردبیر و با عنوان «نوک پیکان تورم بر روی خوراکی‌ها» به رشته تحریر درآمده به بررسی شاخص‌های تورم و نقش خوراکی‌ها و افزایش تورم و تحلیل دلایل آن پرداخته است.
«رونق تولید چگونه محقق خواهد شد» عنوان تحلیل دیگری است که به قلم مهندس محمدرضا شافعی‌نیا، دبیر انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی ایران به چاپ رسیده و طی آن به ۷ اقدام حیاتی برای حفظ رونق تولید پرداخته است.
«آبخیز‌داری تعطیل نمی‌شد، سیل نمی‌آمد» عنوان مطلب دیگری است که به صحبت‌های مهندس محمدرضا اسکندری، وزیر جهاد‌کشاورزی دولت نهم و مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر اختصاص دارد و حاوی نکات خواندنی بسیاری می‌باشد.

«شهرک موفق گمشده توسعه کشت گلخانه‌ای»‌ تیتر گزارش اصلی این شماره «برزگر» است که طی‌گفت‌وگو‌ با‌ تنی‌چند‌از‌نمایندگان مجلس‌به کالبدشکافی‌موانع‌توسعه‌گلخانه‌ای‌در کشور پرداخته است.
دستگاهی که فرآیند رشد تخم‌مرغ را سه برابر می‌کند، ساخت ربات‌های اتوماتیک شیردوشی، دستگاه تشخیص سلامت واکسن دام و طیور، رباتی که ۲۰ سال آینده صنعت باغبانی را دگرگون می‌کند، دستیابی به تکنیکی پیشرفته برای افزایش ماندگاری شیر تا ۹۰ روز، سیل از نگاهی دیگر، هرکس خوراک خوب به حیواناتش بدهد کود خوب به‌دست می‌آورد عنوان پاورقی خواندنی این شماره است که برگرفته از کتاب «تبدیل فلاحت کهنه به فلاحت نو» برگرفته شده است.

علاقه‌مندان برای مطالعه منظم نشریه برزگر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false