×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: نود و ششمین شماره «اقتصاد سبز» ویژه تیرماه ۹۸ با حال و هوای «ایران اگروفود ۲۰۱۹» و ده‌ها گزارش و تحلیل خواندنی منتشر شد.

پیش‌نیازهای رونق تولید در صنایع غذایی عنوان سرمقاله این شماره «اقتصاد سبز» است که به موانع و نارسایی‌های موجود بر سر راه تولید پرداخته و راه‌های رونق بخشیدن به تولید در این بخش پرمزیت را تحلیل کرده است.
«دیپلماسی اقتصادی گمشده صادرات صنایع غذایی» عنوان سخن ماه این شماره است که از زاویه‌ای دیگر به معضلات ساختاری صادرات صنایع غذایی پرداخته است.
گفت‌وگو با کاوه زرگران، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران با عنوان «پیگیری مشکلات تا سطح رییس قوه»، کار خواندنی گروه گزارش «اقتصاد سبز» با عنوان «بهترین آبی که بدن را شارژ می‌کند قهرمانی است به‌نام خیار» به‌عنوان گزارش اصلی، گفت‌وگو با علیرضا مروت‌پور با تیتر «قیمت آرد تنها یک مؤلفه تأثیرگذار در قیمت نان است»، گزارشی تحلیلی با عنوان «صنایع غذایی بر سر دوراهی رونق یا رکود؟!» از جمله مهم‌ترین مطالب این شماره «اقتصاد سبز» به شمار می‌رود.
تجارت ۶۳۵ میلیون‌ دلاری خیارشور در جهان، پیش‌بینی بازار محصولات کشاورزی تا سال ۲۰۳۰ میلادی، اپلیکیشن‌های کشاورزی و صنایع غذایی، اینستاگردی با صنعت غذا، اخبار برندها، نوآوری‌های بسته‌بندی جهان و دنیای نمایشگاه‌ها از جمله اهم مطالب این شماره است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false