×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اقتصادسبز آنلاین: از آغاز اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بهمن‌ماه ۱۳۹۶ تا دهم بهمن ۱۳۹۸ با پرداخت ۵۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۶ درصد توسط بانک کشاورزی، ۵۰۴۹۲ طرح و کسب و کار پایدار ایجاد و زمینه ایجاد اشتغال برای ۹۸۱۵۴ نفر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ما، روح اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی، این طرح بزرگ ملی را هدیه انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید به جامعه روستایی کشور دانست و تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات پرداختی، تعداد ۵۱۵۷۱ طرح به مبلغ ۵۵۵۸۷ میلیارد ریال نیز تاکنون مصوب و آماده عقد قرارداد شده است که پس از پرداخت و اجرای طرح، برای بیش از ۱۰۱هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی گفت: بانک کشاورزی مفتخر است که با پرداخت تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری و حمایت از ایجاد کسب و کارهای پایدار، نقش به سزایی در فقر‌زدایی، اشتغالزایی، کاهش روند مهاجرت به شهرها، رونق تولید، خودکفایی و تامین امنیت غذایی کشور داشته و در همین راستا در این طرح، تسهیلات ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان و نیز برای تأمین مالی زنجیره ارزش زعفران اختصاص یافته است.
گفتنی است، تعداد تسهیلات پرداختی توسط بانک کشاورزی در طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دهه فجر، نسبت به مقطع مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است. / پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false