×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا:کمپانی KFC از رستوران‌های بزرگ زنجیره‌ای در جهان برای نخستین‌بار از ورود خود به بازار تولیدات انواع قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم خبر داده که موجبات شگفتی بسیاری از تولیدکنندان این حوزه را نیز در بر داشته است.

به گزارش خبرنگار ما ،کمپانی KFC اعلام کرده که بازار تولیدات قهوه نیازمند یک خلاقیت و عملکرد شاخص است تا بتواند بهترین‌های خود را به مصرف کننده عرضه دارد. حال گروه جدید تولید KFC این آمادگی را دارد تا به این دنیای متفاوت وارد شود و خلاقیت‌های خاص خود را نیز در این بخش به نمایش درآورد.

این در حالی است که کمپانی KFC که از نخستین بسته‌بندی انتزاعی نوشیدنی قهوه سرد خود هم رونمایی کرده، تصمیم گرفته اولین کارخانه تولید قهوه خود را در کشور اندونزی راه‌اندازی کند و پس از آن نمایندگی‌های معتبرش را در سایر کشورهای جهان افتتاح نماید. همچنین KFC به طور رسمی اعلام کرده است که آمادگی کامل دارد تا با تولیدکنندگان اندونزی و کشورهای آسیایی وارد مذاکره شده و همکاری‌های لازم را در زمینه تولید و عرضه انواع قهوه با آن‌ها داشته باشد. البته طی سال‌های آینده مقرر شده کارخانه‌های جدید KFC در کشورهای اروپایی و آمریکا نیز راه‌اندازی شوند و این کمپانی با قدرت خاصی در این حوزه ورود پیدا کند. انگلستان، کانادا، استرالیا و نیوزیلند بازارهای هدف KFC پس از اندونزی هستند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false