×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

هجمه سازمان یافته علیه چهره با سابقه رسانه‌های کشاورزیپس از آنکه چند رسانه از جمله صدا و سیما به بیان نقدهایی نسبت به عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی پرداختند برخی سایت‌ها و کانال‌ها به جای پرداختن به موضوع مورد نقد، به صورت تقریبا هماهنگ شروع اقدام به جو سازی و تخریب علیه خبرنگاران و رسانه های افشا‌گر کرده‌اند.
پس از آنکه چند رسانه از جمله صدا و سیما به بیان نقدهایی نسبت به عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی پرداختند برخی سایت‌ها و کانال‌ها به جای پرداختن به موضوع مورد نقد، به صورت تقریبا هماهنگ شروع اقدام به جو سازی و تخریب علیه خبرنگاران و رسانه های افشا‌گر کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و سخنان رئیس جمهور مبنی بر مقابله با فساد در دولت انقلابی سیزدهم به نظر می رسید سوت زنی و مقابله با فساد از اهمیت و جایگاه ویژه ای نزد دولتمردان برخوردار باشد. اما به نظر می رسد این موضوع در وزارت جهاد کشاورزی و نزد برخی از مدیران آن جایگاه مطلوبی ندارد و آنان انتقادات موجود را بر نمی تابند.
از روزی که یک شبه فرمول های بازار محصولات کشاورزی جابجا شد و یک شبه وزارت جهاد کشاورزی با سامانه نه چندان شناخته شده بازرگام بدون طی تشریفات اداری، مدعی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و توزیع هوشمند محصولات کشاورزی وکالاهای اساسی شد تا چند روز پیش که داستان خرید و ذخیره سازی میوه شب عید با قیمت های نامتعارف و به شیوه ای عجیب مورد نقد رسانه ها قرار گرفت متاسفانه شخص وزیر جهاد کشاورزی چندان به انتقادات توجهی نکرد و با همراهی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی راه مقابله با رسانه ها را در پیش گرفت.

حالا نیز پس از پخش برنامه گفت و گوی ویژه خبری و افشای عمومی برخی واقعیت ها در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید، شب نامه هایی علیه برخی مدیران و خبرنگاران بخش کشاورزی منتشر می شود که نوک پیکان این هجوم به سمت مهندس ابوالقاسم گلباف از چهره های باسابقه و شناخته شده بخش کشاورزی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه دام، کشت و صنعت است.
همجمه های ناجوانمردانه و بی اساسی که واکنش وی را به همراه داشته است تا وی در مطلبی که در پایگاه اطلاع رسانی مزرعه سبز نوشته به این فراکنی ها و تخریب ها پاسخ گوید.
جا دارد سازمان های نظارتی و به ویژه قوه قضاییه با حمایت همه جانبه از سوت زنی برای مقابله با فساد در بخش کشاورزی و جلوگیری از بروز رانت و فساد در کالاهای اساسی و حفاظت از سفره مردم، از رسانه ها و فعالان این بخش حمایت جدی تری انجام دهند.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false