×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا:آرد یکی از عناصر اصلی در هر آشپزخانه هندی است که یک روز بدون استفاده از آرد گندم نمی‌گذرد. بنابراین کاربرد این محصول به گونه ای است که هر خانواده از بسته‌های بسیار بزرگ و کاربردی آن استفاده می‌کند.

شرکت Aashirvaad Atta یکی از تولیدکنندگان بزرگ و شاخص آرد گندم در هندوستان است که به تازگی بسته بندی‌های خود را تغییر داده و با استقبال بی نظیر مصرف‌کنندگان نیز رو‌به‌رو شده است. این قوطی‌های جدید آرد، در حین این‌که بزرگ و طویل هستند، وزن بسیار سبکی دارند و با نوع طراحی دسته‌های مقاوم آن، حمل آن‌ها بسیار آسان است. همچنین این قوطی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیاز به انتقال آرد به یک طرف ثانویه را از بین می‌برند و تا زمانیکه آرد تمام شود، همراه مصرف کنندگان خواهند بود.

یک درپوش پلاستیکی و یک بدنه منعطف نایلونی محکم و ایستا برای این قوطی‌ها درنظر گرفته شده که کار را برای مصرف کننده ساده کرده و می‌تواند به‌راحتی در هر جایی از آشپزخانه، بدون آنکه بریزد، آن را نگهداری کند. درپوش آن نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که اجازه ورود هوا و آلاینده‌های محیطی را به داخل بسته نمی‌دهد و آرد را سالم و پاکیزه نگاه می‌دارد. نوع گرافیک و طراحی این بسته متناسب با سنت هندوستان برای تهیه آرد گندم است که از راه دور نیز توجه هر مخاطبی را به سوی خود جلب کرده و قابل توجه خواهد بود.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false