×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: رستوران‌های زنجیره‌ای «برگرکینگ» که طی سال‌های اخیر انواع فست فود گرم و سرد به مشتریان خود ارایه داده و در این راستا به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافته است، برای نخستین‌بار در زمینه تولید شامپو و سایر مواد شوینده بهداشتی گام برداشته است.

کمپانی «برگرکینگ» با این اقدام موجب شگفتی بسیاری از مشتریان و رقبای خود در بازار جهانی شده است و آنها هیچ پاسخ قانع کننده‌ای هنوز برای آن دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که مسؤولان رستوران‌های زنجیره‌ای «برگرکینگ» نیز هیچ عکس‌العملی در این زمینه نشان نداده‌اند و در سکوت کامل خبری به‌سر می‌برند.
همین امر سبب شده تعدادی از شرکت‌های تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی جهان نیز به چنین اقدام «برگرکینگ» عکس‌العمل نشان داده و آن را خارج از عرف تولیدات تخصصی و صنفی بدانند. با این وجود هیچ قانونی نمی‌تواند مقابل «برگرکینگ» به دلیل این تولیدات جدید و غیرقابل انتظار آن بایستد.
لاک‌هایی که این کمپانی موادغذایی تولید کرده است، همگی با اسانس‌های طبیعی انواع گل و میوه به مشتریان عرضه شدند و دارای کیفیت بسیار بالا هستند. به‌گونه‌ای که برخی از کارشناسان معتقدند این لاک‌ها و شامپوها از لحاظ کیفی می‌توانند با بسیاری از برندهای مشهور این حوزه رقابت کنند. در حال حاضر بخش عمده انواع لاک و شامپوهای «برگرکینگ» به‌صورت هدیه در رستوران‌های این برند مواد غذایی عرضه می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false