×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: شماره ۱۱۴۷ نشریه «برزگر» ویژه مهرماه ۹۸ با ده‌ها مطلب و تحلیل خواندنی منتشر شد.

«سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اقیانوسی که دیگر کم عمق نیست» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به تحولات مثبت ۶ ماه گذشته این سازمان پرداخته آینده این سازمان را تحلیل کرده است.
۳ خواسته فعالان صنعت پسته از بانک مرکزی و گزارش تحلیلی در قالب گفت‌وگو با تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص احیای مجدد وزارت بازرگانی با تیتر «راه یا بیراهه تشکیل وزارت بازرگانی» عنوان دو مطلب خواندنی دیگر این نشریه است.
گفت‌وگوی اختصاصی با دکتر شاهرخ رمضان‌نژاد، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که به بررسی آخرین تحولات این سازمان و سیاست‌های جدید پرداخته و با تیتر «تغییر نگاه به اعضای قدیمی، ایجاد مراکز خدماتی جدید و محور قرار دادن سیاست «دانش مزدمحوری» به چاپ رسیده عنوان مطلب مهم دیگر این شماره «برزگر» است.
طراحی سیستم هوشمند برای برداشت‌های ترکیبی، ساخت ماشین نوارکشی اراضی کشاورزی، ماشین آبیاری که تصفیه هم می‌کند عنوان مطالب خواندنی دیگر این شماره نشریه است که در کنار مقالاتی با عناوین آینده بازار چوب در ایران، ارزش بازار جهانی تخم‌مرغ بالغ بر ۱۶۲ میلیارد دلار، تخم‌مرغ طلای سفید و زرد، طبقه‌بندی گیاه شناسی و زراعی ارقام بادام زمینی و… مجموعه‌ای غنی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

مخاطبان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false