×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: «کایر» نامی آشنا در بخش کشاورزی به شمار می‌رود، چرا که علاوه بر خدمات بسیاری که در این بخش ارایه می‌دهد، سینی‌های نشاء تولیدی این شرکت از محبوبیت و کیفیت خاصی نزد فعالان بخش کشاورزی برخوردار است. تنوع تولیدات و به تبع آن مشتریان متنوع مجموعه از وجوه تمایز آن به شمار می‌رود، اما به هرحال کیفیت حرف اول و آخر جملگی تولیدات این مجموعه معظم به‌شمار می‌رود. جهت اطلاع از آخرین وضعیت شرکت پای صحبت‌های روح‌ا… عباسی، مدیرعامل شرکت «کایر صنعت پیشگام» نشستیم که ماحصل آن در ادامه می‌آید:

ناهید صائمی

سینی‌های نشاء تولیدی کایر چه تفاوتی با سایر نمونه‌های داخلی و خارجی از نظر قیمت و کیفیت دارد و چه خدمات پس از فروشی را ارایه می‌دهید؟

یکی از بزرگترین مزایای سینی‌های نشاکایر صنعت بهینه بودن پانج پایین می‌باشد که باعث می‌شود تا هم در مصرف آب صرفه‌جویی شود و هم جلوگیری از بروز آفات و امراض گیاهی گردد، از طرف دیگر با مناسب نگه‌داشتن میزان رطوبت خاک باعث افزایش رویش می‌شود، به‌طوری‌که یکی از شعارهای ما ضریب رویش ۱۰۰ درصدی می‌باشد.

لطفاً مزایای سینی‌های کشت نشا کایر صنعت را تشریح کنید.

ضریب رویش این سینی‌ها ۱۰۰ درصدی است، دارای زه‌کشی مناسب می‌باشد و ‌ جریان هوای مناسبی دارد، این سینی‌ها دارای ابعاد دقیق و مطابق استاندارد می‌باشد و پانچ بهینه‌ای دارد. رمز موفقیت کایر صنعت سرعت هماهنگی و پاسخگویی به تغییر نیازهای مشتری بوده است. در این شرکت مشتریان بالاترین سطح ارزشی را دارند، این امر باعث شده تا همواره با تلاش فراوان، پیشرفت روزافزون در کیفیت و تنوع در محصول را داشته باشیم.

در زمینه تأمین مواد اولیه با چه مشکلاتی مواجه هستید و در سال رونق تولید جهت رونق واقعی تولید چه پیشنهادهایی به متولیان و مسؤولان ارایه می‌دهید.

مشکل اصلی تولیدکننده داخلی کمبود نقدینگی و بالانس کردن خرید مواد فروش (نقدی – اعتباری) می‌باشد که با بودن LC داخلی جهت خریدار پتروشیمی می‌تواند گامی در جهت رفع موانع باشد.

برای رونق صادرات در زمینه تولیدات مجموعه با چه موانعی مواجه هستید و چه پیشنهادهایی جهت رونق صادرات در این بخش دارید؟

نداشتن یک تشکل مناسب جهت حمایت برای نمایشگاه‌های خارجی در راستای معرفی محصولات به مشتریان خارجی و ارتباط مناسب‌ جهت نقل و انتقال پول از معضلات پیش‌روی ما به‌شمار می‌رود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false