×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به دامداران توصیه می‌شود که از رفتن به مناطق مرتفع اجتناب کنند.

پروین رفیعی کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.
به گفته او، کشاورزان ضمن اجتناب از محلول پاشی و سم پاشی مزارع و باغات در ساغات وزش باد، نسبت به انتقال محصولات به مکان های امن اقدام کنند.
رفیعی ادامه داد: با توجه به ناپایداری های جوی، باغداران هنگام بالارفتن از درختان گردو در زمان وزش باد احتیاط کنند.
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: کشاورزان نسبت به تسریع برداشت محصولات تابستانه از جمله سیب زمینی و ذرت اقدام کنند.
براساس نقشه های هواشناسی، امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، برخی نقاط گلستان بارندگی و در شمال آذربایجان شرقی برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی ، ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان ، ارتفاعات شمالی و شرقی هرمزگان رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود. روز چهارشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران بارش پراکنده و در ارتفاعات شرقی استان تهران ارتفاعات مرکزی، کرمان و ارتفاعات شمالی هرمزگان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
گفتنی است تا روز چهارشنبه وزش باد در دامنه های جنوبی البرز واقع در تهران، سمنان و نوار شرقی افزایش می یابد و همواره سبب کاهش نسبی دما و خیزش گرد و خاک می شود. / باشگاه خبرنگاران جوان

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false