×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اقتصادسبز آنلاین: پیمان فروهر، درباره انتشار اخباری در بعضی از رسانه‌ها مبنی بر خطر انقضای بطری‌های آب معدنی گفت: خبر انقضای بطری آب معدنی، صحت ندارد!

به گزارش خبرنگار ما، پیمان فروهر، دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های آشامیدنی و معدنی، درباره خبر خطر انقضای بطری‌های آب معدنی به پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین گفت: این مطلب اساس و پایه علمی ندارد. در متن هیچ‌یک از استاندارهای بین المللی در سطح جهان، چیزی تحت عنوان تاریخ مصرف برای بطری‌های آب معدنی ذکر نشده است و درست به همین علت، این محصول بهترین گزیه برای سازمان‌های امدادی بین‌المللی و صلیب سرخ محسوب می شود. آنها می‌توانند این محصول را در مدت بیش از یک سال در انبار نگهداری کرده و در زمان نیاز استفاده کند.
این فعال صنعت آب بسنه بندی افزود: تاریخ مصرف یک ساله ای که هم اکنون روی بسته بندی آب معدنی به چشم می خورد، توافقی نانوشته است که بین تولید کنندگان در سطح جهانی انجام گرفته است اما هیچ استاندارد مکتوبی برای این موضوع چه در اتحادیه اروپا و چه در FDA در نظر گرفته نشده است.
وی در پایان افزود: چنانچه محصولات در شرایط خوبی نگداری شوند، حتی می توانند بیش از ۲ سال در انبار نگهداری شوند و سپس مورد استفاده قرار بگیرند. / نوش‌آنلاین

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false