×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: در صورتی‌که دولت به بخش خصوصی اعتماد داشته باشد، انجمن تأمین‌کنندگان غلات ایران به‌همراه تعاونی و زیرساخت‌های در اختیارش توان تأمین و ذخیره‌سازی ۳۰ درصد نیاز کشور به غلات را دارد که باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد.

دکتر کاوه زرگران، رئیس هیأت مدیره انجمن تأمین‌کنندگان غلات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود: انجمن با حدود ۴۵ شرکت عضو، کارش را آغاز کرد و در یک بازه ۳ ساله تعداد اعضای انجمن به بیش از ۱۰۰ شرکت واردکننده افزایش یافت.
وی گفت: انجمن در وزارت کار به ثبت رسیده و در حوزه تأمین‌کنندگان غلات اعم از واردکنندگان غلات و دانه‌های روغنی، فرآوری‌کنندگان دانه‌های روغنی (کارخانجات روغن‌کشی) و سیلوداران به عنوان اعضا فعالیت می‌کند.
زرگران متذکر شد: با توجه به این‌که اعضای هیأت مدیره انجمن علاوه بر این‌که در حوزه تولید و یا تجارت غلات فعال هستند، معمولاً در حوزه‌های دیگر زنجیره تأمین هم فعالیت می‌کنند، تجارب خوبی عموماً به اشتراک گذاشته می‌شود.
خوشبختانه الفت مناسبی میان اعضای هیأت مدیره انجمن وجود دارد که بنده در سابقه تشکلی‌ام کمتر این فضا را مشاهده کرده‌ام.
به گفته وی این صمیمیت باعث شده که خیلی از موارد با راهنمایی‌های داخلی میان اعضا به راهکارهای مناسبی برسد، به‌همین دلیل تعداد اعضای انجمن روزبه‌روز در حال افزایش است.
زرگران یادآور شد: مسائل کلان مرتبط را در حوزه‌های مختلف دولت، مجلس و حتی قوه قضائیه پیگیری می‌کنیم. جلسات متعددی با برخی سران قوا، وزرا و معاونین مربوطه داشتیم و عموماً حداقل موفق شدیم که مسائل و مشکلات را به‌ گوش تصمیم‌گیران برسانیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false