×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: صادرکنندگان، با توجه به پایان مهلت معافیت مالیاتی در قالب ارز حاصل از صادرات از طریق واردات طلا خواستار تمدید آن از سوی سازمان امور مالیاتی هستند.

به گزارش خبرنگار ما، کاوه زرگران، رئیس کمیسیون تسهیل و توسعه تجارت اتاق تهران امروز درجلسه مشترک با کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران با حضور متولیان دولتی ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به مصوبه بانک مرکزی برای تسهیل برگشت ارز حاصل صادرات از طریق واردات طلا و بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص معافیت مالیاتی صادرکنندگانی که از این مصوبه تبعیت می‌کنند و از آنجایی‌که مهلت این بخشنامه پایان یافته، صادرکنندگان خواستار تمدید بخشنامه فوق‌الذکر هستند.
وی با اشاره به این‌که براساس قوانین و مقررات تجارت، تعیین منشأ ارز یکی از مراحل ترخیص کالایی از مرحله آزمایش جهت دریافت شناسه رهگیری یا کد ساتا می‌باشد، تأکید کرد: از آنجایی‌که تمدید کارت‌های بازرگانی جدید نیز نیازمند دریافت کد شده است و این امر مشکلات بسیاری برای بازرگانان ایجاد کرده و از سوی دیگر سازمان توسعه تجارت هم اعلام کرده که موافق این روند نیست، درخواست می‌شود تا این دستورالعمل نیز با پیگیری سازمان توسعه تجارت لغو شود.
زرگران در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: درخصوص تعیین سود بازرگانی روغن با توجه به این‌که برای برخی واحدها ممنوع شده است، در حالی‌که آنها از ابتدای سال و پیش از ممنوعیت مبادرت به واردات کرده‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند به‌دلیل تأخیر در ابلاغ سود بازرگانی کالاهایشان را ترخیص کنند، خواستار ابلاغ سریعتر سود بازرگانی شد. / اقتصادسبز آنلاین

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false