×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا:یکصدوبیست و ششمین شماره «اقتصادسبز» ویژه دی‌ماه حاوی ده‌ها مطلب، تحلیل و گزارش خواندنی منتشر شد.

«از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تا افزایش نرخ خرید تضمینی» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که سردبیر در دو بخش کاملاً مجزا با عناوین صنایع غذایی و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تبعات افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ خرید تضمینی گندم به واکاوی موضوعات روز پرداخته است.
«با طعم کلاسیک گندم، نان می‌خوریم، هم بربری، هم تافتون» عنوان گزارش اصلی نشریه است که با قلم توانمند یحیی امیری طی گزارشی میدانی خواننده را به سیزدهمین نمایشگاه صنعت نان برده است.
مجموعه «مانا» چگونه متولد شد و سیر تکامل را پیمود، با تیتر «رموز ۴ دهه رفاقت؛ ۳ دهه شراکت موفق» که ماحصل گفت‌وگوی مفصل با سید مهدی آثاریان و احمد ملک است از جمله مطالب خاص این شماره به‌شمار می‌رود.

در مراسم روز ملی صادرات صورت گرفت؛ مواجهه صادرکنندگان با نسخه جدید دولت برای تجارت خارجی، گفت‌وگو با دکتر علی شریعتی، عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران با عنوان «تجارت در عرصه بین‌المللی یک جاده دو طرفه است»، گفت‌وگو با مهندس مهدی حداد، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل «نوبر سبز» با عنوان «مصائب ضعف‌های لجستیک صادراتی»، گزارشی با عنوان کمیت لنگ تولیدکنندگان ماکارونی در گندم دوروم نوشته مریم حق‌بیان، یادداشتی با عنوان کارآفرینی در خط مقدم، نوشته حسین مصطفی‌زاده، مدیرعامل هلدینگ بیژن، صنعت پخش ایران در حال دگردیسی، چرا نان بدون تخمیر، فاقد ارزش غذایی است و زنگ خطر تعطیلی کارخانجات آرد به گوش می‌رسد از جمله مطالب خواندنی این شماره به‌شمار می‌رود.
بخش‌های ثابتی نظیر نوآوری‌های بسته‌بندی جهان، کشاورزی پست مدرن، اخبار برندها، دنیای نمایشگاه‌ها، اپلیکیشن‌های کشاورزی و صنایع غذایی در کنار مطالبی نظیر رابطه گلوتن با کیفیت آرد و نان، سیاست‌های تنظیم بازار محصولات کشاورزی، سرگذشت پروفسوری که عاشق وطن بود؛ هدایت پدر علم تغذیه ایران و… مجموعه‌ای خواندنی را در دسترس خوانندگان قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false