×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: برزگر شماره ۱۱۴۶ با مطالب خواندنی و بررسی تبعات ادغام و تفکیک طرح انتزاع و چشم‌انداز کشاورزی اروپا تا سال ۲۰۳۰ منتشر شد.

در سرمقاله این شماره برزگر که به قلم مهندس محمدرضا جمشیدی است و به برگزاری همایش ملی کشاورزی توسط بخش خصوصی اشاره دارد می‌خوانیم:
این‌که بخش خصوصی آن هم برخاسته از دل نشریات تخصصی بخش کشاورزی خاستگاه اصلی برگزاری همایش ملی کشاورزی و رونق تولید در دل وزارت جهادکشاورزی بود فاقد این‌که چه دستاوردی حاصل شده باشد، اقدامی شایسته تلقی می‌شود.
گزارش اصلی این نشریه با عنوان مأموریت تخریب کشاورز در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس به بررسی تبعات ادغام و تفکیک طرح انتزاع اشاره دارد.
همچنین مشروح سخنرانی‌ها و گزارشی از روند برگزاری نخستین همایش ملی کشاورزی نیز به‌همراه گزارش تصویری این مراسم از دیگر بخش‌های خواندنی این مجله وزین است.
چشم انداز صنعت کشاورزی اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۳۰ میلادی از دیگر مطالب خواندنی این شماره برزگر است که در بخشی از آن آمده اروپایی‌ها تا سال ۲۰۳۰ گوشت کمتری مصرف خواهند کرد و شیر کمتری می‌نوشند اما تولید پایدار انواع محصولات کشاورزی و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در کشورهای اروپایی مشاهده نخواهد شد.»
برزگر در گذر زمان، تربیت نباتاتی که بذرشان غیر از اصالتشان است، افت ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم، اپلیکیشن‌های کشاورزی، گفت‌وگو با مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، اخبار برندها و… از دیگر مطالب خواندنی این ماهنامه است.

علاقه‌مندان برای مطالعه منظم این نشریه می‌توانند جهت اشتراک با شماره ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false