×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: یکصد و نوزدهمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره با عنوان « از سیر تا پیاز صنعت فرآورده‌های گوشتی » می‌خوانیم: به‌رغم همه پیشرفت‌های صنعت فرآورده‌های گوشتی در حالی‌که مصرف سرانه آمریکایی‌ها ۷۰ کیلوگرم و اروپایی‌ها ۶۰ کیلوگرم اعلام شده ایرانی‌ها حدود ۵ کیلوگرم مصرف سرانه دارند…

«رقیب خوبه، تخریب نه!» عنوان گزارش اصلی این شماره ماهنامه به قلم توانای یحیی امیری است که در آن عنوان شده است که رقابت در صنعت غذا جدی است. اما تخریب رقابت نیست.
«فست‌فودها در محاق کرونا» عنوان دیگر گزارش این شماره «اقتصادسبز» است که به بررسی ضرر و زیان‌های رستوران‌های فست‌وفودی ناشی از همه‌گیری کرونا و قرنطینه پرداخته است.
«۴ مانع عمده تولید فرآورده‌های گوشتی» عنوان گفت‌وگو با مهندس جمال حسین‌زاده دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی است که خواندن آن حاوی نکات بسیاری است.
اهمیت و تأثیر امنیت غذایی در امنیت ملی، ضایعات ۳۰ درصدی در چرخه تولید و توزیع محصولات کشاورزی، معرفی برندهای مطرح فرآورده‌های گوشتی، اخبار برندها، پست مدرن، اخبار بسته‌بندی، شگفتی‌های سرکه سیب، اپلیکیشن‌های صنایع غذایی، اخبار نمایشگاه و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «اقتصادسبز» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌تواند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false