×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اقتصادسبز آنلاین: یکصدوسومین شماره «اقتصاد سبز» با پرونده ویژه حمله به صنعت لبنیات منتشر شد.

شلیک به رسانه ملی عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده و در بخشی از آن می‌خوانیم… «اگر تا دیروز برخی رسانه‌ها! شبکه‌های مجازی و… عامل این حمله بودند، در سال رونق تولید با چه ادله‌ای رسانه ملی به‌جای حمایت از تولید ملی با انعکاس صحبت‌های غیرکارشناسی یک کارشناس! نه تنها با آبرو و حیثیت یک صنعت بازی می‌کند، بلکه امنیت غذایی مردم را به خطر انداخته…»
تاریخچه سیر در صنایع غذایی عنوان گزارش اصلی این شماره است که به قلم توانای یحیی امیری به چاپ رسیده است.
دلایل نامعلوم هجمه به شیر و لبنیات عنوان یادداشت آغازکننده پرونده این شماره است که به قلم مهندس محمدرضا شافعی‌‌نیا، دبیر انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی به رشته تحریر درآمده، سریال تکراری حمله به صنعت غذا به قلم مریم حق‌بیان، اتهام به کیفیت شیر خلاف واقعیت و منافع ملی است، یک شایعه کذب در رسانه ملی و ایجاد یک دنیا بی‌اعتمادی در بین مردم، سهم کشورها از بازار شیر دنیا، ارزش بازار جهانی لبنیات به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار می‌رسد از جمله رئوس مطالب خواندنی پرونده لبنیات «اقتصاد سبز» است.
رونمایی از نظام آموزش بازرگانی کسب و کار کشاورزی ایران، از تشکیل کنسرسیوم تا تجلیل از آقای مدیرکل در کنار بخش‌های ثابتی نظیر پست مدرن، اخبار برندها، مصاحبه مدیرعامل شرکت نستله با عنوان «چرا نستله برای بیش از یک قرن برترین‌ تولیدکننده محصولات غذایی دنیاست»، مصرف‌کننده ایرانی به‌دنبال کدام است؛ ترشیجات کارخانه‌ای یا خانگی؟ و… از اهم مطالب این شماره اقتصادسبز به‌شمار می‌رود.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false