×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false


صنعت غذا: «اقتصاد سبز» شماره ۹۴ (اردیبهشت ۹۸) حاوی ویژه‌نامه گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد شاهرخ ظهیری، پدر صنعت غذا منتشر شد.
در سرمقاله این شماره نشریه که با عنوان «جاودانه‌ای به‌نام شاهرخ ظهیری» به رشته تحریر درآمده به ذکر سجایای اخلاقی و خصوصیات ذاتی او پرداخته است.
گفت‌و‌گوهای خواندنی با شاهین ظهیری (فرزند شاهرخ ظهیری) با عنوان «بالاترین یادگار پدر درس درست زندگی کردن و تلاش بود»، بهروز فروتن با عنوان «اندیشه ظهیری در صنعت غذا ماندگار است»، علی موحد با عنوان «گریزان از فردگرایی»، محمدرضا مرتضوی با عنوان «ظهیری در عرفان صنعت غذا به مکاشفه رسیده بود»، ابوالحسن خلیلی با تیتر «ظهیری با سعه صدر منحصر به فرد»، کاوه زرگران با عنوان «ظهیری درس‌های بسیاری برای همگان داشت»، مجید افلاکی با پیشنهاد «تأسیس بنیاد صنعت غذای شاهرخ ظهیری»، پرویز جهانگیری با عنوان «ترجیح منافع ملی به منافع شخصی»، کامبیز فروزان‌فر با عنوان «سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز …» و… یاد و خاطره این بزرگمرد صنعت غذا را گرامی داشتند.
بیوگرافی کامل شاهرخ ظهیری در کنار بخش در فراق یار که حاوی نقطه نظرات و خاطرات همراهان آن زنده یاد نظیر، غلامحسین شافعی‌نیا، محسن جلال‌پور، مسعود خوانساری، علاء میرمحمدصادقی، محمدرضا بهرامن، احمد پورفلاح و… از جمله مهمترین بخش‌های این ویژه‌نامه در کنار گزارش تصویری کامل از مراسم خاکسپاری و مجلس ترحیم می‌باشد.
موضوع اصلی این شماره «اقتصاد سبز» به کشک اختصاص دارد که دو گزارش اصلی و میدانی نشریه با عناوین «کشک چیست، از کجا آمده و چرا در بعضی افواه چاشنی طنز و متلک شده» و «آنچه در مورد خرید کشک باید بدانید» در کنار چند مقاله تخصصی صفحات خواندنی را رقم زده که در کنار سایر بخش‌های ثابت، نشریه متنوعی را در دسترس مخاطبانش قرار داده است.
علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false