×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اقتصاد سبز آنلاین: انتشار یکصد شماره از یک نشریه تخصصی در این روزگار که گرانی کاغذ و چاپ بیداد می‌کند، کار سهل و آسانی نخواهد بود، چرا که عموم مردم دیگر مانند دهه ۶۰ که به چاپ رمان و خواندن داستان‌های کوتاه و بلند خو گرفته بودند و دهه ۷۰ و ۸۰ که به واسطه فضای سیاسی موجود اصطلاحاً دوران بره‌کشان روزنامه‌های سیاسی و بعدها اقتصادی بود، از اوایل دهه ۹۰ به تدریج از رسانه‌های کاغذی فاصله گرفتند و به‌دنبال یافتن ابهامات خود از تلفن‌های همراهشان شدند. با وجود این‌که در سال‌های اخیر اوضاع نشریات تخصصی اندکی بهتر از همتایان عمومی‌شان است، اما مصائب انتشار نشریه مستقل آن هم از نوع تخصصی که گیشه هم ندارد به قدری زیاد شده که جز عشق عامل دیگری برای بقا در این حرفه باقی نمی‌گذارد. «اقتصاد سبز» که از همان آغاز انتشار و به‌واسطه سبقه همکارانش تشکل‌های صنعت غذا و بخش خصوصی را هدف گرفته بود، خیلی زود ثمره تفکرش را گرفت و با رأی اعتمادی که مدیران قدر صنعت غذا به آن دادند، توانست به‌رغم همه مصائب این روزها با یاری و مساعدت‌ تولیدکنندگان صنعت غذا به مرحله انتشار شماره ۱۰۰ برسد. بی‌مناسبت ندیدیم تا پای صحبت سید مهدی آثاریان، رییس هیأت مدیره انجمن ماکارونی ایران، نشستیم که ماحصل آن در ادامه می‌آید:

سید مهدی آثاریان، رییس هیأت مدیره انجمن ماکارونی ایران، با بیان این‌که رسانه‌های تخصصی در طول سال‌های گذشته به‌خوبی به ایفای نقش پرداخته‌اند، یادآور شد: در صنعت ماکارونی زمانی نقش رسانه کاملاً قابل لمس می‌شود که رسانه ملی بدون توجه به برند ماکارونی تولید شده، مزیت‌های ماکارونی را معرفی کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: «اقتصاد سبز» به‌عنوان یک رسانه نزدیک به صنعت ماکارونی در طول سال‌های گذشته به ایفای نقش خود پرداخته و در کنار تولیدکنندگان بوده است.
آثاریان اظهار داشت: «اقتصاد سبز» به واسطه عملکردش در طول حدود یک دهه گذشته الفت و نزدیکی بیشتری با اهالی صنعت غذا داشته و از این حیث جایگاه متمایزی را برای خود دست و پا کرده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false