×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: نود و هشتمین شماره ماهنامه «اقتصاد سبز» با سه میزگرد تخصصی منتشر شد.

مصائب جدی دو صنعت عنوان سرمقاله این شماره «اقتصاد سبز» است که کما فی‌السابق با تحلیل ۲ صنعت و یک رویداد در شهریورماه به زیور طبع آراسته شده است تلخکامی‌های صنعتی شیرین، برگزاری‌ همایش ملی (کشاورزی و رونق تولید) توسط بخش خصوصی و بحران تولید خمیرمایه جدی است عنوان سرتیترهای سرمقاله این شماره به قلم مهندس محمدرضا جمشیدی است.
گزارش مبسوط از چای ایرانی توسط یحیی امیری دبیر گروه گزارش نشریه با عنوان (شیرین چای، چای شیرین) ۲۰۰ سال که ایرانی‌ها چایخور شده‌اند به رشته تحریر درآمده است که خواندن این مطلب را به همه خوانندگان نشریه برای آشنایی بیشتر با خواص چای ایرانی پیشنهاد می‌دهیم.
صادرات با دست و پای بسته عنوان نخستین میزگرد اختصاصی نشریه با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شیرینی و شکلات است که در آن آخرین مشکلات این صنعت عنوان شده است.
تشکیل کمیته برای ساماندهی تصمیمات صنعت غذا عنوان دیگر میزگرد تخصصی است که اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد شرکت دلپذیر میزبان گروه خبری «اقتصاد سبز» بودند در این میزگرد در رابطه با تخفیفات غیراصولی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دامپینگ قیمت‌ها سخن به میان آمده است.
اعضای هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان خمیرمایه هم در میزگردی اختصاصی به بیان مشکلات صنعتی پرداختند که همگان اعتقاد داریم این ماده در تولید نان سالم و ارتقای سطح سلامت مصرف‌کننده تأثیر بسزایی دارد و خروجی این میزگرد هم تیتر هزینه کنترل قیمت از جیب تولیدکنندگان خمیرمایه است که خواندن آن نه تنها برای دوستداران صنعت آرد و نان بلکه مسؤولان این بخش نیز ضروری است.
ضرورت اصلاح ساختار سیاست‌های فعلی آرد و نان کشور، ارزش جهانی بازار نان از مرز ۲۱۵ میلیارد دلار می‌گذرد، مرکز آموزش علمی کاربردی سحرخیز افتتاح شد، رفع معضلات بازرگانی کلید رونق تولید، ضرورت تأسیس اوپک زعفران، غفلت مسؤولان از نقش واردات مواد اولیه در رونق تولید، سردرگمی تولیدکنندگان با صدور بخشنامه‌های گاه و بی‌گاه، ۶ دلیل سیرشدن و یک دلیل سیر نشدن،‌ دوغ کارخانه‌ای یا سنتی، شناخت بومی زعفران‌کاران با تأکید بر نظریه بنیانی، بایدها و نبایدهای اعطای یارانه نان، واردات موتور محرک اقتصاد کشور، شیرینی و شکلات مالک یک چهارم درآمد بازار جهانی، اخبار برندها و دنیای نمایشگاه‌ها از دیگر مطالب خواندنی این شماره نشریه وزین «اقتصاد سبز» است.

علاقه‌مندان برای خواندن منظم این نشریه می‌توانند با تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس گرفته و مشترک نشریه شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false