×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: نود و پنجمین شماره «اقتصاد سبز» ویژه‌ خردادماه با پرونده ویژه‌ای درخصوص ادویه و نقش مهمی که در صنایع غذایی ایفا می‌کند، منتشر شد.

«۳ پیش‌نیاز رونق تولید در کشاورزی» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده و به مکانیسم رونق بخشی در تولید کشاورزی پرداخته است.
در بخشی از این تحلیل آمده است: «بهره‌وری عوامل تولید در بخش کشاورزی به‌خصوص آب یکی از مهم‌ترین راهبردها برای رونق بخشیدن به تولید در کشاورزی محسوب می‌شود و در این راستا تغییر الگوی کشت موجود در کنار تبیین قوانین اجرایی می‌تواند متضمن حصول این آرمان باشد. …»
«بارش‌های اخیر برای صنایع تبدیلی فرصت است» عنوان تحلیل دیگری است که به قلم دکتر حسن فروزان‌فرد، عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران به رشته تحریر درآمده است.
همانطور که پیش‌تر اشاره شد موضوع اصلی این شماره «اقتصاد سبز» به ادویه و نقش حایز اهمیت آن در پروسه تولید صنایع غذایی اختصاص دارد و علاوه بر گزارش اصلی و میدانی این شماره گفت‌وگو با دکتر مهدی کریمی تفرشی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت «گلها» هم که با عنوان «صادرات فله‌ای؛ پاشنه آشیل تولیدکنندگان ادویه» هم در همین راستا به چاپ رسیده است.
«ادویه‌جات پربهاتر از طلاجات در ردیف زمرد و یاقوت» عنوان گزارش اصلی این شماره است که به قلم یحیی امیری به چاپ رسیده و به تاریخچه ادویه در جهان و ایران و نقش‌آفرینی‌‌های پیدا و پنهانی‌اش در رشد و تعالی امروز صنایع غذایی پرداخته است.
«آنچه درباره ادویه‌های هزار رنگ بهتر است بدانید» نیز عنوان گزارش میدانی این شماره است که به قلم اعظم صفایی نوشته شده و در مجموع صفحات متنوعی را شامل شده است.
گزارش خبرنگار اعزامی «اقتصاد سبز» از بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی تولید، فرآوری و بسته‌بندی محصولات پروتئینی جهان (ایفا ۲۰۱۹) که با مجموعه‌ای از تصاویر این نمایشگاه و گفت‌وگو با تنی چند از غرفه‌گذاران این نمایشگاه به چاپ رسیده از جمله دیگر بخش‌های خواندنی این شماره محسوب می‌شود.
انتشار صحبت‌های مرتضی سلطانی، رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با عنوان «بازگشت آرامش به بازار ماکارونی»، گزارش مجمع سالیانه انجمن صنفی ماشین‌سازان صنایع غذایی، اخبار پست مدرن کشاورزی و اخبار برندهای صنایع غذایی، در انجمن جهانی مواد غذایی انگلستان چه می‌گذرد؟، دنیای نمایشگاه‌ها، اینستاگردی با صنعت و بخش جدید نوآوری‌های بسته‌بندی از جمله دیگر بخش‌های مهم این نشریه صنایع غذایی به‌شمار می‌رود.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false