×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اقتصادسبز آنلاین: یکصد و دومین شماره ماهنامه «اقتصاد سبز» منتشر شد.

«اقتصاد سبز» دی ماه با ده‌ها مطلب خواندنی و گزارش ویژه چالش‌های صادرات مواد غذایی به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی مهندس محمدرضا جمشیدی منتشر شد.
در سرمقاله این شماره با عنوان «از عزم جزم تا سناریوی خرابکارانه» می‌خوانیم: «عباس کشاورز با عزمی جزم و اراده‌ای مثال زدنی و با توجه به اهمیت مدیریت و برنامه‌ریزی در بخش کشاورزی لحظه‌ای از پیگیری امور غفلت نکرده و حتی با عزل و نصب معقول نشان داده که به واسطه چندین دهه حضور مستمر در مدیریت بخش کشاورزی در سطوح مختلف نبض مباحث کشاورزی و مشکلات مبتلا به را حاذق‌تر از هر طبیب دیگری رصد می‌کند.»
در قسمت دوم سرمقاله با عنوان «سناریوی خرابکارانه جاگذاری قرص‌ها و وظایف ارکان» مختلف آمده است: «فارغ از این ادله که اصولاً بارگذاری قرص در پروسه تولید کیک توسط تولیدکننده امری محال و غیرممکن است، نکته حایز اهمیت این است که چرا بستر ظهور چنین توطئه‌هایی در کشور تا به این حد مهیا است و چرا دامنه چنین رفتارهای تخریب‌گرایانه‌ای به سرعت تا این حد در کشور گسترده می‌شود؟!»
«حمل و نقل مواد غذایی تخصصی است و تجربی» عنوان گزارش اصلی این شماره ماهنامه است که حمل و نقل مواد غذایی از سربر و کول بر گرفته تا حمل و نقل دریایی، ریلی، جاده و هوایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
«تشکل‌های اثرگذار یا اثرپذیر» عنوان مصاحبه اصلی مجله است که با ابوالحسن خلیلی عضو هیأت مدیره کنفدراسیون صنعت صورت گرفته است.
«دسیسه علیه تولید ملی» عنوان پرونده ویژه شماره صد و دوم نشریه «اقتصاد سبز» که در گفت‌وگو با فعالان صنعت غذا ماجرای کیک‌های آلوده به قرص را کالبدشکافی می‌کند. همچنین چالش‌های صادرات مواد غذایی در کشورهای در حال توسعه عنوان دیگر گزارش نشریه است که روی جلد مجله نیز برگرفته از همین عنوان است.
اخبار برندها، اپلیکیشن‌های صنایع غذایی، پست مدرن، بورس جهانی، یکه‌تازی مارگارین در ازبکستان لزوم تشکیل خانه شیر در کشور، امکان ابتلا به بیماری تب مالت و سل با مصرف پنیرهای محلی، آنچه باید درباره این خوراکی سفید خوشمزه بدانید، شگفتی‌های سرکه سیب، اخبار بسته‌بندی، دنیای نمایشگاه‌ها و اینستاگردی از جمله مطالب خواندنی این شماره «اقتصاد سبز» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «اقتصاد سبز» می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false