×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

«نادرقلی ابراهیمی» درباره اجرای این طرح‌های فناورانه اظهار کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، این ستاد با همکاری بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقدماتی را فراهم کرده تا برای واحدهای کوچک در حوزه پرورش ماهی و ایجاد گلخانه‌های کوچک در محیط روستایی و در قالب زنجیره ارز، طرح‌های فناورانه زودبازده در مناطق عشایری و محروم اجرایی شود.
وی درادامه گفت: ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی از طرح‌های فناورانه زودبازده در مراحل قبل از تولید، حین تولید و پس از تولید و ورود به مرحله بازار حمایت می‌کند تا بتوانند محصولات دانش‌بنیان تولید کنند و در جهت رونق کسب و کار در مناطق عشایری و محروم گام بردارند.
دبیرستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی با اشاره به اینکه این طرح در چهار منطقه محروم هدف‌گذاری شده است، تصریح کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان برای اجرای این طرح‌های فناورانه زود بازده در نظر گرفته شده‌اند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و برای توسعه فناوری و تاثیرگذاری در زندگی مردم انجام خواهد شد./ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false