×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: نودونهمین شماره «اقتصاد سبز» ویژه مهرماه با ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

«از قدرت نمایی صنایع غذایی تا تراژدی کاهش مصرف لبنیات» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به تحلیل سه رخداد مهم ماه گذشته یعنی حضور پررنگ فعالان صنایع غذایی در کمیسیون‌‌های تخصصی اتاق تهران و تصاحب کرسی‌های سه‌گانه در این بخش، فاصله بسیار قرار گرفتن نان صنعتی در سبد مصرفی خانوار تا سهم ۴۰ درصدی و تراژدی کاهش مصرف لبنیات پرداخته است.
گزارش میدانی اصلی این شماره که به قلم توانای یحیی امیری مطابق معمول به چاپ رسیده شرح کاملی است از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات و به حواشی و متن این نمایشگاه پرداخته است.
ارزش بازار جهانی روغن‌های خوراکی فراتر از ۱۳۰ میلیارد دلار و کدام روغن برای مصرف مناسب‌تر است عنوان دو گزارش دیگر نشریه است که از بعد بین‌المللی و داخلی بازار روغن را مورد بررسی قرار داده است.
صنایع غذایی در شرایط تحریم، «دلپذیر» نخستین و تنها تولیدکننده رُب «هات بریک» در ایران و تمرکز سومین نمایشگاه «میتکس» بر روی برندهای مستعد از اهم مطالب این شماره به شمار می‌رود که در کنار بخش‌های ثابتی نظیر کشاورزی پست مدرن، اخبار برندها، نوآوری‌های بسته‌بندی جهان، اینستاگردی با صنعت غذا، اپلیکیشن‌های صنایع غذایی و کشاورزی و دنیای نمایشگاه‌ها مجموعه خواندنی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «اقتصاد سبز» می‌توانند با شماره ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false