×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

آخرین اخبار

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
false

صنعت غذا: معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران خبر از بهره‌برداری پروژه سیلوی ۲۵۰۰۰ تنی میلاجرد داد.

به گزارش خبرنگار ما، حسین شیرزاد، معاون وزیر جهاد‌کشاورزی و مدیرعامل تعاون روستایی ایران، با اعلام خبر بهره‌برداری از سیلوی ۲۵۰۰۰ تنی میلاجرد در استان مرکزی گفت: این پروژه توسط شرکت تعاونی روستایی میلاجرد عضو شبکه بزرگ تعاون روستایی ایران و با مشارکت بانک سینا و حمایت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی با موفقیت اجرا شد.
حسین شیرزاد با بیان این‌که هزینه این پروژه بالغ بر ۳٫۵ میلیارد تومان سرمایه نیاز داشته که ۲میلیارد آن تسهیلات و ۱٫۵ میلیارد تومان از مشارکت اعضاء تا مین گردیده است اضافه کرد: شرکت تعاونی روستایی میلاجرد ۱۸۰۰ نفر عضو دارد و ۱۳ روستا را تحت پوشش قرار داده که مشارکت اعضاء در برنامه‌ریزی و اجرا و نظارت و ارزیابی فعالیتهای شرکت خوب است و جای تقدیر دارد.
شیرزاد با اشاره به این‌که ظرفیت انبار این سیلو ۲۵ هزار تن است عنوان کرد که در حال حاضر یک کندو از دو کندوی این سیلو به ظرفیت ۱۲۵۰۰ تن به بهره‌برداری رسیده وتا کنون ۳۷۰۰ تن گندم در آن ذخیره شده است.
دکتر شیرزاد با اعلام حمایت خود، هدف این پروژه را افزایش تولید وامنیت غذایی و توسعه واشتغال پایدار روستایی و رفاه کشاورزان دانست. / سازمان تعاون روستایی ایران

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false